Val av veterinär

När jag skulle välja en veterinär för min hund Tellus så var det en del att tänka på. Jag försökte först söka lite på internet men jag hittade inte så mycket bra. Alla sa att de var bäst och billigast.... Så jag fick lov att börja leta veterinärer på annat sätt.
Jag gick till mina vänner med husdjur och frågade om råd. Det var lite olika svar och dem flesta hade bara testat ett djursjukhus. Men flera rekommenderade södra djursjukhuset i Kungens Kurva. och det var på den vägen det blev. Jag valde och södra djursjukhuset och jag är jättenöjd!

Kommentarer
Postat av: Lena

Visst är det svårt. Man vill ju att blir en bra.

2011-05-03 @ 11:30:59
URL: http://veterinar-borlange.se
Postat av: ★★★YezzCorner-hästnörd i mammaförpackning★★★

Vad coolt, min sons numera avlidna farfar hade en schäferhane som hette Tellus. Jättefin kille på alla vis. Och veterinärval.. ja det är inte alldeles enkelt, men jag brukar fråga mina vänner och har lyckats hitta jättebra veterinärer åt alla mina djur som tur är!



Från det ena till det andra, hälsa gärna på och delta i min tävling om en GRIMMA om du vill!

Mvh Jessica

2011-05-03 @ 16:26:33
URL: http://yezzcorner.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0